Nationella = alla tummar ner!

Skrivet den: 2009-05-12, Klockan: 16:34:30,
Ja, då var en del av nationella i kemi avklarat, och nej, det gick inte bra. Inte alls. Imorgon är del 2, där vi ska labba för oss själva ? Ta reda på vad 2 olika vätskor är? Nått säger mig att detta inte är mitt starkaste ämne direkt...
Vem kommer på idén att börja med nationella i no-ämnerna egentligen?!? Om ni frågar mig, så var det en rikigt jävla dålig idé. Ursäkta.
Men, dom lär väl inse nu att svenska ungdomar har blivit trögare? Eller vad nu provet var till för? För inte en jag pratat med tyckte det var lätt.

Resten av dagen har annars varit nästan toppen. Vi åt nog möjligtvis godaste lunchen någonsin i dag också, älgköttbullar med tagliatelle pasta med lime och creme fraiche blandat i. Plus efterrätt; jordgubbs paj med egenlagad vaniljsås. Alltså, hur gott tror ni inte det var? Var i och för sig ett prov egentligen, men kändes ju inte direkt som det :] mohaha.

Nu ska jag ta och, förhoppningsvis göra någonting annat än att nöta dator. Jag är less på att fastna framför den här dumburken i flera timmar! Kanske hör ni någonting av mig här senare också, om jag ändå inte kommit på någonting vettigare att göra.
och har ni ingenting att göra, så tveka inte att ringa! haha.  
puss  / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0