Kanelbullar, ohja !

Skrivet den: 2009-05-27, Klockan: 18:34:46,
Idag har, när jag tänker efter handlat lite för mycket om  mat.

I skolan: tacos ( tjoho ! gott gott vare) även om man efter blev lite väl mätt efteråt!
Nyss hos farmor(igen, undrar varför jag ätit där 2 ggr nu?): kyckling och ris, och sist men inte minst,  kanelbulla ! Så himla gott var det att jag smugglade med mig en hem till och med !
Den ligger nu på mitt skrivbord och väntar på att jag ska bli mindre mätt och kunna äta upp den. mohaha


(kanske inte världens bästa bild, och inte är den fotad av mig heller,
men nästan exakt så här ser bullarna ut... om inte annat !)



Nu ska jag ta och leta upp lite jeans som jag kanske kan skänka bort till Märta, som är och hälsar på oss för tillfället. Tyvärr börjar jag känna mig liten i längden jämfört med henne, och hon är 3 år yngre ?!
Nå nå, så är det när man är kort. (inte det att jag inte tycker jag är lång nog, 164 cm över havet, och det funkar fin fint) Men i såna här sammanhang känner man sig kort.
Så, eftersom hon är i samma storlek som mig tänkte jag bli så generös så att jag ska ge bort jeans som inte alls passar bra på mig och så. Kanske passar dom fint på henne tänkte jag.

(+ att jag får rensa lite i garderoben då. jag är ju både snäll och smart ibland, tjoho!)

  /  Matilda    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0