17 maj !

Skrivet den: 2009-05-17, Klockan: 23:38:32,
Lägenheten går toppenbra, är nästan klar! Tjoho, toppen äre!
Eller...
Kanske gör den inte det. Kanske är det så att den inte går alls. Kanske har jag inte orkat koncentrera mig fullt på den, och därför är den knappt påbörjad.
Nej vet ni?
Jag har nu, officiellt gett upp arbetet för idag. Blir att sitta med den imorgon då tyvärr, eftersom den ska vara inne på tisdag. blääää.

Nu känner jag för att ladda upp några bilder på datan från idag, sedan försöka få tag på Joel eller Sofie och fråga om filmningen imorn, om vi skulle ha nått? Sedan blir det sängen för min del!



 
det har varit grillat för hela slanten i helg, mums !!
tyvärr verkar hela Kiruna grilla, speciellt majskolvar, för fanns inga att köpa idag, buhu!


Goodnight everyone !
   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0