bara torsdag

Skrivet den: 2009-05-07, Klockan: 17:59:41,
Hej !
Alla som har gått på högalid, och haft bild med Irja, förstår nog min förvånging just nu. Man kan märka att Irja nu mer och mer börjar bete sig som en lärare förväntas bete sig. Alltså att hon  faktiskt  har, hur ska man förklara, riktiga (?), lektioner,  tar närvaro och sånt som läre brukar. Visst har hon en lång bit kvar, men ändå! Irja, en seriös lärare? Whaaaaat?!
Tyvärr kan jag inte säga att jag är jätteglad över att det är på väg åt det hållet.

Hur som helst.
Var i skolan till halv 4 idag. När jag kom hem hade jag tänkt sätta igång med att skriva bokrecensionen som ska vara inne imorgon (!), men, då visade sig såklart min grymma studie teknik igen. Jag hann så långt till att jag startade datorn. Sedan började jag spela tetris. Tetris?! Var säkert ett par år sen jag spelade det senast, och nu kommer jag plötsligt på att jag ska spela det?
Att jag dessutom sitter och skriver här hjälper ju inte mycket med bokrecensionen.
Biologi prov har jag också imorgon. Har inte pluggat någonting alls.
Tjoho, det här känns ju toppen.                 / M

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad har hänt med Irja? nu blev jag riktigt chockad!!! Hahaha

2009-05-07 @ 19:30:19
URL: http://emidmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0