Hej på er.

Skrivet den: 2009-05-14, Klockan: 22:16:44,
Här sitter jag och mår inte särskillt bra (ovanligt, var ju med Sofie, och då brukar det sluta så, på ett eller annat sätt...). Det har också visat sig att det inte är särskillt bra att vara ute och vandra i förstora converse heller. Det har resulterat i skavsår, eller rättare sagt 2 stora blåsor på båda hälarna. Härligt. Inte... Inga skor på för mig del imorgon!
Tur att jag har nära till skolan!!!

Jag tänkte nyss vara lite smått social med min familj, men alla var så griniga där uppe och jag kände inte för att bråka mer med dom idag, så jag drog mig tillbaka, ner till mitt rum. Här sitter jag nu och sjunger med Lars Winnerbäck, och det är inte illa det heller ! Nu ska jag ta och plocka ihop lite i mitt rum istället...och sjunga lite mera till Lasse. Tjoho!
pusspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0