Stekardag!

Skrivet den: 2009-05-17, Klockan: 20:40:32,
Hej gott folk.
Jag hör antagligen till majoriteten när jag säger att jag har legat och stekt idag, så underbart väder som det är. Vaknade på morgonen, åt frukost och sen dess har jag varit ute. Har hoppat studsmatta och bara myst på med Axel uppe på taket.
Känns lite tungt att komma tillbaka till skolan nu, med alla läxor som man nu måste ta i tu med. Eller ja, lägenheten iallafall, som är enda läxan jag kan komma på just nu. Men det är jobbig till 1000, så det räcker mer än nog!
Förhoppningsvis har jag bara 2 skoldagar nästa vecka. Med tanke på det kan det ju inte bli så illa. Men vi får se hur det blir.
Nu ska jag ta mig i kragen och börja leta upp stolar, bord, madrasser osv osv osv på blocket.
Mindre najs.

Men vi önskar mig lycka till.
puss puss  !


obs !    Kom just på att alla spanjorer har sovmorgon imorgon. Vilken lycka!





Kommentarer
Postat av: Matilda Räty

JUSTE, tack för att du påminde mig :D

2009-05-17 @ 22:22:14
URL: http://matildarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0