Jag klarar mig aldrig ensam

Skrivet den: 2009-05-04, Klockan: 12:27:18,
Här uppdaterar man fort. Okej, jag vet att jag skulle plugga, men det går verkligen inte eftersom jag just blev lite smått deprimerad.
Upptäckte just att min feber har höjts, det trodde jag inte. Dessutom är jag törstig, på juice. Tror ni att vi har juice ? Nej. Dom drack visst upp den på morgonen... Stackars mig.
Sen är det såklart världens finaste väder ute. Inte ETT moln på himlen! Men, inte får jag gå ut nej.

Nu ska jag lyssna på mys musik, och leta efter lite glass. Det hade inte suttit helt fel nu ändå. Är inte glass bra när man har feber? Vi säger att det är det ! Ska vila lite sen, och samla mina krafter till att  faktiskt börja med engelskan, idag !

pusspuss !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0