-

Skrivet den: 2009-05-15, Klockan: 19:51:28,
Efter att Sofie gick hem har jag bara suttit här vid datan. Usch vad less jag är på datan just nu!
Dessutom är jag less på att vara här, själv. Visst, för någon timme sen var jag helt död, orkade ingenting och ville bara gå och lägga mig och sova (solsting?), men NU däremot. Nu känner jag för att ta mig ut, och kanske bara gå omkring, prata och sånt. Men största problemet är ändå att jag har sådana blåsor på hälarna som hindrar mig från att ta på mig ett par skor...

Enda vettiga jag har gjort på datan är att boka pump till på söndag. Känns skönt ändå, för det var ett tag sen jag var på sportsclub faktiskt!

Nej hurrni, nu ska jag ta och hitta på någonting. Det här håller inte!
hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0