Tacosen blev förstörd

Skrivet den: 2009-05-12, Klockan: 18:49:08,
Pappa hade lagat mat idag. Tacos var det, och glatt förvånad blev jag. Men tror ni inte att det är nått fel i det dära? Jo självklart. Köttfärsen visade sig vara lammfärs.
Lammfärs.
Jag tänkte "ja helt okej" tills jag testade.En tugga räckte, sen åkte den i hundens skål. Jag kan omöjligt komma på någonting jag ätit som smakade värre än det där.
Jag vill inte ens berätta hur äckligt det var egentligen, så ska inte gå in mer på det. Tror inte ens mitt glesa ordförråd hade klarat av att beskriva någonting sådant.
Men ett som är säkert är att jag aldrig mera kommer äta lammkött igen.
Aldrig mer !!!!
Usch. Äcklel. Vilket mörker. Tacosen blev förstörd.

Nu ska jag våga mig upp, (hålla andan hela vägen), och hämta mig ett glas chokladmjölk att trösta mig med till middag istället (= inte så bra. nej jag vet). Men mår inte särskillt bra just nu, och måste ju ha någonting att svälja mina tabletter med också.
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0