Stylista

Skrivet den: 2009-05-24, Klockan: 19:46:55,
Matilda har övertagit tvn.

Mycket ovanligt och mycket roligt, faktiskt.
Sitter och kollar på "Stylista", ett program på tv 3, som inte helt oväntat är ett stylingprogram då. Tänk er top-model, fast att dom får arbeta som stylister istället....eller...ja, kanske inte så bra beskrivet, men what ever.
Min karriär ligger nu antagligen inte i att recensera tv program osv ändå så, haha.

Det var min bror som plötsligt ropade åt mig att komma till tvn, för han trodde jag skulle gilla programmet, och så rätt han hade.

- - - - - - - - - - -


Senare ikväll blir det kanske att övningsköra.
Gud vare med mig. Jag. I en bil. Körandes.  Nej, det låter inte särsklilt lovande måste jag erkänna.
Wish me luck och allt sånt.



Kommentarer
Postat av: Ida

Good luck ;D

2009-05-24 @ 20:07:06
URL: http://babylucifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0