Sex, tjoho !

Skrivet den: 2009-05-29, Klockan: 13:52:52,
Sex varv alltså...på cooper testet. Hahahh, ja Felix, det var det närmaste jag kom en porrblogg ärligt talat.

Nej allvarligt nu. 6 varv hann jag alltså på cooper testet idag. En liten förbättring alltså, så klart jag är nöjd. Eftersom jag inte ens hann sova 4 timmar inatt (på grund av so-arbetet) så var jag hyffsat trött på morgonen, och tänkte att "aldrig klarar jag av att springa idag". Men så slog det mig att jag skulle ta och dricka kaffe på morgonen (halva koppen var rätt god, efter det blev det riktigt uuuuuurk. Dricker alltså inte kaffe vanligtvis), och kanske var det det som faktiskt fixade allt tillsist? Man vet ju aldrig!


Efter det blev det snabba farten hem, in i duschen och sen på med datan, och sen satt jag där i ca 2 timmar och skrev. Riktigt tungt kändes det, men nu är jag  ä n t l i g e n  klar! Tur som var så var inte skoldagen särskillt tung. Det blev bara en lektion för mig på hela dagen, idrotten alltså.

Det känns grymt skönt att vara klar med so:n iallafall, och jag känner mig pepp på allting just nu. Ska börja med att röja i mitt rum, och lägga en tvätt i maskinen faktiskt,  todilooo ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0