På tal om luleå...

Skrivet den: 2009-05-21, Klockan: 21:22:37,
Igår var jag ju alltså i Luleå med Sofie. Riktigt trevligt var det, även om vi stundtals höll på att gå sönder och dö på grund av diverse problem som skavsår och allmän trötthet på Lulebor mm, mm.
  Dagen bestod av mycket skratt, stekande och slösande av pengar. Vi levde efter vårat eget ordspråk!

Såklart försov jag mig, eller ja, blev väckt en halvtimme innan tåget skulle gå, så hann ju faktiskt. Gud jag kan verkligen inte sova själv, kommer helt enkelt inte upp ur sängen då!

Köpte en del, bla en grundenten klänning. Nu fattas det bara lite övning inför dansen! Ellerhur Axel?! haha

Nu ska jag fortsätta spela Familje geni. Det är tur man är trög  ibland så man får spela med barnfrågorna !!
Vi hörs, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0