oh nooo, flapper !

Skrivet den: 2009-05-13, Klockan: 21:48:55,
update efter klättringen;  jag har fått en flapper !
och för er som inte klättar och har koll på vad just det är så följer en förklaring.

Flapper =  en skinnflärp man får nere på fingret när man klättrar. Dom är riktigt jävliga kan jag säga er, svider, blöder och gör ont. Men det värsta är ändå att sånt får man oftast i början av sin klätterkarriär ! Alltså som nybörjare när händerna inte blivit så härdade än. haha.
Inte lite illa att få det nu då?! Men, antar att det är ännu ett bevis på hur lite jag klättrat på senaste tiden...

Gud var för övrigt INTE på min sida idag när jag klättrade heller. En massa orsaker, den ena värre än den andra (och NEJ, jag vill inte erkänna att det kan bero på att jag itne klättrat på så pass länge, så jag skyller på gud själv. funkar alltid! ). På galet dåligt humör var jag, och som tur i oturen fanns Janne där som jag kunde bråka med. Men nu efter det har han faktiskt fått mig att känna att jag seriöst vill satsa lite ordentligare på klättringen (jag vet att jag sagt det minst en miljon gånger, men känns mer... på riktigt, nu?)

Eftersom att jag trodde att jag skulle bli emo där nere på gk ett tag, tog Sofie tag i saken och vandrade dit ner för att hjälpa mig. Super snällt faktiskt ! ♥  Turligt nog hade mina emo tankar försvunnit vid det laget som hon kom dit, men fick sällskap hem sen och allt ju.

Nu ska jag ta och avrunda här. Ska fixa mitt hår färdigt, och sedan packa ner lite grejer för att sedan vandra ner till Axel och sova. Mys det !

godnatt alla !  / matilda

Kommentarer
Postat av: rebeccaaaaaa

sv: jaha, men fasiken då ska jag köpa såna!

vet du hur mycket dom kostar?

2009-05-14 @ 09:11:37
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0