Matilda är tillbaka i bloggvärlden !

Skrivet den: 2009-05-04, Klockan: 11:46:01,
Äntligen...

... i en månad har jag väntat på att få en snilleblix om vilket namn jag skulle kunna använda till en ny blogg, men inte har jag kommit på någonting. Men idag fick det vara nog! Mitt i min feberyra tänker jag chupp, och så fick det bli - fråga mig inte varför, för jag vet egentligen inte, men för det första är det ju kort, och för det andra betyder det ingenting speciellt (?).
Min design har jag också haft klar i nästan en månad. Känns därför som att jag redan lessnat på den, fast jag knappt sett på den. Men vi får se när jag orkar, och har tid, till att ändra den. Ska ju dessutom fixa Emmas design härnäst ?
Men nu: dags att skriva klart den där jäkla engelskan, som egentligen skulle ha redovisats idag !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

MATILDA HAR FIXAT SIG EN BLOGG, YESYESYES! ÄNTLIGEN!

2009-05-04 @ 20:27:11
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0