Måndag fast torsdag ?

Skrivet den: 2009-05-11, Klockan: 15:05:19,
Axel har feber och sover, jag har tråkigt och försöker plugga, pappa har just meddelat att han köper glass till oss när han kommer hem.
Jag längtar tills han kommer hem. mohaha!

Phish Food, hur gott kommer inte det bli? :D



Jag har hela dagen gått omkring med känslan av att det var torsdag idag. Knäppt. Tyvärr är det hela 4 dagar kvar till trorsdag. Snyft.

Men men.
Idag har vi börjat med film manuset iallfall. Just nu verkar det som att det kommer bli väldigt....spännande...att spela in (herrejomalia :s ). Men kul lär det då säkert bli !

Nu ska jag leta upp någonting man kan skriva om gentester. Usch då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0