Kan det bli bättre??

Skrivet den: 2009-05-23, Klockan: 15:17:15,
Jag ska försöka fatta mig kort.
Jag sitter instängd i våran bil. Resten av familjen är ute  i skogen och plockar up de där mjärdarna, men eftersom jag glömde mina stövlar hor mormor och morfar (och det regnar ute, så kan inte gå i foppatpfflor) så fick dom lämna mig här.

Min idé var det, och glad blev jag när de gick med på den.
Jag tänkte att: fint, då kan jag sitta på datan, men icke sa nicke. Har max en kvarts batteritid kvar. I love my life.... -.-

Kul att sitta instängd i en bil i 2 timmar. Not.

Har någon nån idé på vad man kan hitta på, så call meeee! Annars kommer jag antagligen att dö i tristess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0