Inpå småtimmarna

Skrivet den: 2009-05-31, Klockan: 03:57:32,
Sitter här än, fixar och trixar med nya blogg designen. Blir bara inte helt nöjd, men kan inte sätta fingret på varför riktigt. Märker att timmarna har börjat ticka iväg, herregud 4 snart ju, och jag funderar just nu på om man kanske borde sova några timmar ändå.


Sover en timme vaken en timme,sover en timme vaken en timme,
sover en timme vaken en timme,soven en timme vaken en timme.....




Jag kan ju säga att den här låten, fågeln roger(speedad) och "roflmao" dunkas för fullt i mitt rum just nu, och antagligen håller på att förstöra min hjärna. Mindre kul!

Kommentarer
Postat av: rebeccaaaa

INTE DU OCKSÅ!

2009-05-31 @ 18:23:29
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0