Häpna !

Skrivet den: 2009-05-25, Klockan: 07:23:36,
Ja, det borde ni faktiskt. För vem tror ni tog sig ut och sprang, jo jag.
Låg och drog mig i sängen en halvtimme nästan, men sen drog jag mig faktiskt upp därifårn, och gud vad bra det känns nu.
Pigg som en mört, och allt vad det heter är jag nu.

Finner egentligen ingen anledning att sitta vid datan just nu, så ska väl dra mig härifrån. Kände nog bara att jag behöve berätta om att jag faktiskt kan, om jag vill. haha

Nu ska jag starta nån glad musik och sjunga högt för mig själv medans jag målar mina naglar. Det är knasigt vad glad man blev av att klara av någongting sånt litet ändå.

Ha en bra dag alla ! :')


Björn Rosenström - Het.   Sommarlåt om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0