Gooodmooorning !

Skrivet den: 2009-05-23, Klockan: 11:10:35,
Har just ätit kanske världens godaste frukost, den innehöll bla massa goda frukter, vofflor och en hel del annat. Mums! Vi har det så himla mysigt och  lugnt  när det bara är vi 4 i stugan (mami, papi, syster och jag). Inte det att jag inte gillar mina bröder (händer bara då och då att jag verkligen inte gör det), men utan dom två är det mycket lugnare.
Så är det bara.

Nyss hörde vi en E-type låt på radion, och det är det som är orsaken till att jag startade datorn. Vi kom på att Matti, storebror alltså var med i en av hans musikvideor, och plötsligt ville alla se den.

Nu ska vi hitta på någonting "roligt" säger dom. Undrar om man ska se det som någonting positivt? Äh, vi får se.
heipahej!  : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0