Fredag och TT12an, det gillar vi!

Skrivet den: 2009-05-08, Klockan: 14:35:09,
Tjooolheeej !
Guuuuud så skönt allt känns just nu ! Hela den här veckans press på läxor och liknande är över, allting är avklarat och helt underbart känns det.
Visst har jag läxor som måste göras till början på nästa vecka, men det är söndagens problem! :)

Hela fredagen var nyss ett fullspäckat program, men nu blev det ändrade planer, och jag antar att jag inte har mycket att göra förren tills TT12an börjar. Så ska nog ta och bara vila ut mig lite grann, för det behövs !
Hittade dessutom några bitar mörk choklad nyss, så tror jag kanske ska sätta mig framför tvn ett tag (hör och häpna, matilda - kolla tv! :o ) och äta upp den. Mums !

Nejmen vi ses på TT sen hörni, ellerhur ?  puss  / Matilda  :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: har ni det? :O jösses. vad kan vi ha, max en läxa per vecka och inget att göra på lektionerna, helt sjukt!

2009-05-08 @ 17:59:09
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: emma

Åh var det TT tolvan vad roligt att kika ;)

2009-05-10 @ 22:04:24
URL: http://emidmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0