Förresten, PANIK!

Skrivet den: 2009-05-18, Klockan: 14:33:03,
Jag han nämt tidigare att jag kanske inte kommer vara i skolan på onsdag. Jag hoppas verkligen att det fortfarande blir så, för där var en resa till luleå inplanerad. En sån resa är precis vad jag behöver just nu, men allting kronglar och ingen annan verkar kunna åka.
VAD SKA JAG TA MIG TILL??
För det första behöver jag ju sommar kläder, men det viktigaste är ju avslutnings-, och grundenten kläder! Här i stan hittar man inget, och råkar man av någon anledning göra det, kan man ändå vara säker på att någon annan har exakt likadan.

Åh, jag blir tokig !
Ingen som råkar ha en toppen idé som löser allt??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0