Ett par trasiga jeans rikare...

Skrivet den: 2009-05-18, Klockan: 20:20:06,
...och nu menar jag inte trashade, utan bara trasiga. Tyvärr.
Jag + studsmatta + tighta jeans ... ja redan där ser man felet. Nåväl.

Men sen slog det mig att jag kanske skulle kunna trasha jeansen själv? Jag menar, jag kommer ändå inte ha andändning av dem, så gör ju inget om det blir fel, ellerhur?

(enda bilden på trashade cheap monday jeans jag orkade leta upp.
för det första är mina mörka, och för det andra är de där jeansen kanske lite väl trashade för min smak)


Sen var det en till sak när jag ändå är inne på jeans. Jag har i evigheter tänkt införskaffa mig en jeans symaskins nål, men så klart har det inte blivit av än.
Har en massa jeans som bara väntar på att bli sydda i ! (Okej, gud vet att jag är sämst med symaskiner, men det är samma sak här, har ändå ingen användning för dem, så sämre kan det ju inte bli!)

Råkar någon veta vart såna nålar finns att köpa?
Själv har jag ingen aning, så droppa gärna ner en kommentar om ni vet, skulle vara supersnällt.

Nu ska jag återgå till lägenhets arbetet, och invänta Axel. Hejdå !

/ Matilda                   

Kommentarer
Postat av: rebecca

Matilda .. på syshopen där ovanför godisgruvan och så? : >

2009-05-19 @ 10:42:16
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0