Det är någonting som händer med Kiruna.

Skrivet den: 2009-05-15, Klockan: 13:48:03,
När solen kommer fram blir plötsligt allt så underbart. Plötsligt är stämningen och humöret på topp, alla bara njuter för fulla muggar. Äter glass, klär sig i sommar kläder och bara myser på.
Jag är inget undantag. Jag sitter ute på gården, pratar med Sofie och bara steeeeker. Vilket jag har gjort sedan kl 11, då jag slutade skolan.
Skoldagen var förövrigt den lättaste vi haft på ett bra tag. Dans, so-där vi inte gjorde nått alls, matte-där vi inte heller gjorde nått. SÅ TOPPEN!
Har fotat en del innan idag också, och får se om jag kanske lägger upp nån bild här också sen. Nu ska jag ta och vara social istället. Vi hörs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0