Carnivàle har börjat igen!

Skrivet den: 2009-05-19, Klockan: 21:05:09,


Ja, Carnivàle har alltså börjat igen. Ikväll kl 8 startade andra säsongen på tv2.
Jag började följa serien förra året (var det då den var?) eftersom min faster trodde jag skulle gilla den, och jag har nu planerat att fortsätta se den.
Det är en hyffsat....skum serie, om ni frågar mig, men jag ger inte upp, jag ska fortsätta följa den!  Hur skum serien än är!
Det kommer förövrigt vara det enda program jag kommer följa och ens har följt på ett bra tag. Har inte varit mycket tv på sista tiden.

Missade tyvärr början av programmet, så imorgon kl 00:25 kommer jag förhoppningsvis sitta bänkad framför tvn istället !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0