Bloglovin

Skrivet den: 2009-05-28, Klockan: 20:57:02,
Alldelens nyss fattade jag vad som menades med att fota "med vänt objekt", okej, är kanske inte alls komplicerat, men har nog aldrig tänkt på det bara.
Nu har jag en väldig lust att fota faktiskt !

Sedan fick jag för mig att göra en bloglovin dessutom. Helt plötsligt kom jag bara på att jag behövde det (klart det är bra, men tror det har att ögra med att det är nu jag egentilgen ska plugga. jag hittar som sagt alltid på annat då)
Följ min blogg med bloglovin. Kan ju passa på att lägga in en sån här länk också, haha. Om jag har ork ska jag leta upp hur man lägger en icon i meny raden. Men det får alltså bli en annan gång.

Har också kommit på att jag är grymt less på min blogg design nu, så att ändra den kommer bli nästa projekt! Och herregud, ursäkta för mina löjligt tråkiga blogginlägg !

Kommentarer
Postat av: L I I I L L Y

SV: Åååh, taack! :)<33

2009-05-29 @ 11:51:20
URL: http://liiilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0