Bättra på brännan, jao!

Skrivet den: 2009-05-18, Klockan: 14:21:07,
Stekar vädret idag igen alltså! Ligger uppe på taket och bara tar det lugnt just nu. Vet att lägenheten måste göras, men jag har just räknat ut att jag har tid på mig att göra den lite senare. Man måste ju ta vara på vädret, ellerhur ?!

Skön dag i skolan idag också.
Kort och slapp so lektion, en halv biologilektion och sedan engelska, som gick mindre bra. (mohaha, undrar hur många käftsmällar Joel fick?).
Kanske har nu det där lugnet innan sommaren äntligen börjat nå högalidskolan.?
Vi håller tummarna på att det är så!

Nu: på med stekar musiken och satsa på målet att bättra på brännan lite!
cya ! puss !

Kommentarer
Postat av: rebecca

Du slog min man, din jävel! :D



och stackarn fick ännu mer slag av mig sen .. voivoi

2009-05-19 @ 10:31:09
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0