6 maj är en usel dag

Skrivet den: 2009-05-06, Klockan: 19:15:38,
Jag ville bara tala om att mitt humör var nere på botten nyss.
Detta på grund av en usel dag, och att jag INTE kunde åka och klätra idag heller på grund av denna hatiska feber. (Fast tycker fortfarande att det konstiga är att det kommer i vågor, ibland ingen feber alls, sen plötsligt hög feber med, vad det känns som, nära döden upplevelser.) Hur som helst letade jag efter lite sympati här i min familj, men det fick man inte mycket av, faktiskt inget alls.
Sen alla läxor, som också var en anledningen till mitt dåliga humör.

MEN, så på bara några korta sms av Sanne blev jag genast på bättre humör, med tanke på helgen ! (+ lite sympati faktiskt)
Hur som helst, nu ska jag försöka leva på det ett tag, och inte bli så där surig, förlåt alla som råkade ut för det, förlåt förlåt !

/  Matilda   .

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch va jobbigt att febern är så :S

2009-05-06 @ 22:45:36
URL: http://babylucifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0