27 juli, what the....?

Skrivet den: 2009-05-29, Klockan: 17:55:21,
Nu kan det råka vara så att det blir en hel röra ev färger osv på bloggen. Har lite smått börjat att tänka på den nya designen så. Bara så ni vet.



Fick förresten ett brev idag, ifån Medborgarskolan idag, om sommarjobbet alltså....
Blev inte bara lite irriterad när jag såg detta:


Okej, jag vet, det här bilden säger er inget, men grejen är den att det är fel datum.
27 juli är  sista perioden, och det var inte alls då vi bestämde att jobba !
"Enligt tidigare överenskommet datum"  in my ass heller. Nånå, jag får väl bara hålla tummarna att det inte blir nått krångel med det här nu !

För jag behöver verkligen pengarna till en ny mobil !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0