24 skoldagar kvar !

Skrivet den: 2009-05-05, Klockan: 17:14:25,
Hej hallå !
Hela dagen idag har varit så där smått galen, och bestått av ovanligt många skrattattacker och ovanligt intressanta  samtalsämnen.
Efter skolan vandrade jag ner till stan där jag mötte Sofie, och slösade nästan 600 kr. oh my lord... Men faktiskt på bara nödvändiga saker.....som bla. mjukglass ! men oooh vad gott det var !
Hela staden verkade dessutom vara fylld av folk man kände, trevligt trevligt :)

Har föressten räknat ut nyss att det endast är 24 skoldagar kvar till lovet. Gud så fort tiden går !

Hade faktiskt inte tänkt skriva något inlägg idag, eftersom att jag måste ta och plugga seriöst nu. Imorgon blir det antagligen redovisning på den där  #%=*}@  engelskan som jag aldrig ens hinner klart med. Jag säger bara wish me luck....

Kanske kommer Axel hit sen också om jag har tur <3
....undrar bara om det kommer hjälpa mig att koncentrera mig på engelskan särskillt mycket. haha
Men nu ska jag inte slösa mer tid här!  puss på er !                / M

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja, jag vill också!!

2009-05-05 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0