Free fall

Skrivet den: 2009-05-16, Klockan: 09:23:01,
Klockan är bara lite över 9, och jag har redan hunnit göra en del, -gå ut med hunden, och också äta lite frukost.
Igår kväll somnade jag på soffan framför tvn, och blev därför väckt av hunden på morgonen som behövde gå ut, och där har ni orsaken till att jag är uppe nu. Är ganska skönt att vara uppe tidigt ändå när vädret är så bra, men kommer däremot kännas lite jobbigt senare på kvällen.

Nu ska jag lyssna på lite upppiggande musik, och städa det som måstes. Sedan blir det duchen och efter det väntar stek på balkongen! Najs!


In Flames - Dead End


In Flames - Free Fall


In Flames - Move Through Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0