Tur i spel dagen var igår.

Skrivet den: 2009-06-14, Klockan: 22:05:15,
Var och bowlade med Axel, William och Carola, och hör och häpna, mina poäng slog alla andras. Jag vann! I bowling! Tjohooo!
Spelade buzz, och jag förlorade inte (det är en stor bedrift när man spelar med människor som är 1000 ggr smartare!) och skrapade en lott som jag fick för en vecka sen, och 50 kr vann jag minsann.
Inte helt dåligt om ni frågar mig.

Idag har jag annars bara varit med världens bästa hela dagen. Just nu är han och tränar, hmmm, hade tänkt mig att hinna duscha och så innan han är tillbaka, jag får nog ta och snabba på lite tror jag!
Men var så trevligt när jag loggade in och märkte att jag hade en hel del bloggar att läsa ikapp. Åh, jag gillar bloglovin ibland!

Ska även försöka krya på min hals nu. För imorgon ska jag ta tag i träningen, och då är det bäst för mig att jag är frisk!! Vill inte att det ska sluta som förra sommaren!


och nu vill jag faktiskt ha liiite mera sommarkänslor! Kollar man ut genom fönstret nu känns det mer som...höstlov? Något bra tips på en sommarlåt kanske ?


Ha en bra kväll, och puss på er !

Kommentarer
Postat av: Jenny Straaandgård

Det var ingen som fick med lite bilder från vakan?! :D

2009-06-14 @ 22:43:42
URL: http://jennystrandgard.blogspot.com
Postat av: I.j

Heheh, detdär med spel och spela med sånna som är sjukt mycket smartare är något jag känner till x) Haha.

Spelade också mycket buzz förut och anledningen till att jag alltid kom två var för att jag satt och nörda spelet så att jag tillslut kunde svaren utantill x) haha.

2009-06-15 @ 11:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0