Världens längsta lista?

Skrivet den: 2009-06-07, Klockan: 00:24:03,
Just nu fick jag för mig att göra en sån här lista, tror det är första jag gör. Smått tidsfördriv när man inte är trött än.
Men jag antar att dethär är sånt som de flesta inte orkar läsa ändå? Men, om ni är intrseserade så: here you go, enjoy.


T je j l i s t a n

1. Har du ett par blåa string? - hmm, nej.
2. Vem var den senaste du pussade? - axel <3
3. Vad har du för bhstorlek ? - 75b
4. Trivs du med det? - nog funkar det
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - ingen aning
6. Gillar du nån nu? - ja!
7. Vad gjorde du inatt? - nötte data, pratade telefon, sov
8. Och i förrgår natt? -  minns faktiskt inte.
9. Vad gör du innan du ska sova? - tvättar ansiktet och borstar tänderna
10. Kan du prata med din mamma om allt? - nej, inte det
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - antagligen
12. Har du varit gravid? - nej
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - oj, jo det hade jag nog, men skulle helst vela vänta några år ändå.
14. Choklad eller glass? - båda!
15. Push-up eller T-shirtbh? - beror på, men svaret får nog blir push-up
16. String eller hipsters? - hipsters
17. Stövlar eller sneakers?  - sneakers
18. Kjol/klänning eller jeans? - måste nästan säga båda..eller..jeans kanske jag väljer ändå.

T i o  f a k t a
1. Hemstad/ort: - Kiruna
2. Hårfärg: - Just nu skulle jag nog besrkiva det som ljusbrunt med lite rött i ännu
3. Längd: - 164 cm
4. Frisyr -  bara ursläppt
5. Ögonfärg: - grön/gula?
6. Skostorlek: - oftast 38
7. Humör: - inget särskillt, mest uttråkad kanske?
9. Civilstatus: - upptagen (svarar man så?)
10. Vänster eller högerhänt: - höger

T i o  s a k e r  o m  d i t t  l i v

1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - mhm
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - antar det, jo
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nepp
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nja, njo..kanske
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nej, är ju i ett :)
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - om jag vet är det ju inte hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - njaa, har nog lite svårt för det

T i o  s a k e r ;
D e t  d ä r  e l l e r  d e t  h ä r

1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. Vin eller öl? - öl
3. Dag eller natt?  - båda!
4. One night stand eller förhållande? -förhållande
5. Tv eller internet? - blir mest internet, även om jag tkr tv är roligare egentligen
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - hm, båda ? :)
8. Färgfoto eller svartvita? - men vad svårt! både och, beror ju på
9. Telefonkontakt eller face to face? - face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - Bilddagboken skulle jag tro

T i o  "H a r  d u  n å n s i n"

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - kanske när jag var liten, haha
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja, alla ångrar väl någonting. Det gäller bara att lära sig att leva med det.
4. Har du hoppat bungy jump? - inte det nej.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - ingen större
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - nepp
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - ja! men det är nog mer sånt man inte egentligen menar
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nejnej
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - halft (okej jag vet, lite konstigt svar)
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - nog har jag det

T i o  K ä n s l o r

1. Saknar du någon just nu? - jaaaaaa, Axel ! <3
2. Är du glad? - varken glad eller arg, jag bara är, haha
3. Är du fundersam? - inte särskillt just nu
4. Är du uttråkad? - jopp,
5. Är du tysk? - nej
7. Är du italienare? - nej
8. Är du fransk? - inte det heller
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - jodå
10. Gillar du någon just nu? - ja!

O m  d i g:
1. Hur mycket är klockan just nu?- 00.15
2. Namn? - Matilda Niemi
3. Vart bor du? - Kiruna
4. Hur många barn vill du ha?- 2 kanske
5. Vill du gifta dig? - jag tror det
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - olika
7. Har du ätit sushi? -nej
8. Favoritglass? - har nog ingen direkt favorit
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - ingen aning, 2?
10. Humör?- inget särskillt faktistk, eller..uttråkad är jag !

F y r a  G r e j j o r

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - haha, jo kan man nog säga
2. Har du en hund?  -ja,
3. Sover du helst själv eller med någon? - med någon
4. Tror du på spöken? - beror på!

S k u l l e:
1. Skulle du vilja vara längre?- kanske någon cm
2. Skulle du vilja väga mer? - nej!
3. Skulle du vilja ha sex nu? - nepp
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - haha, nej inte vill jag sitta här och supa för mig själv

K a n:
1. Kan du röra på öronen?-  tror jag inte
2. Kan du slicka dig på näsan?- nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen?- ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig?- Det tycker jag
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -nja, blir svårt. möjligtvis när jag sover...fast pratar mycket i sömnen också
6. Kan du va på en fest utan att dricka?- ja nog kan jag
7. Kan dina vänner lita på dig?- ja!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln?- jo kanske
9. Kan du suga?- ehm, jo?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?-  jo nog kan jag det också

H a r:
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?-  jorå
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - det är inget vi säger till varandra vanligtvis i min familj, men det har väl hänt
3. Har du syskon?- jo, 3 st
4. Har du någonsin haft sex med någon?- ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?- antagligen
6. Har du varit full den här månaden?-  nej
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? -ja...
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?- gör det just nu
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?- nej
10. Har du haft sex med någon som är äldre?- ja
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?- nej
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?- nej  
13. Har du haft sex med mer än tre personer?-  inte mer, nä
14. Har du ljugit på någon fråga än då?- nej inte det

V e m:
1. Vem älskar du?- axel, vänner och familj :)
2. Vem hade du senast sex med?- haha
3. Vem vill du bli full med?- mina vänner i guess
4. Vem är den bästa artisten?- för stunden: In Flames, men det skiftar helt! :)
5. Vem pratade du senast i telefon med?- papiii
6. Vem är snällast i världen?- svårt att säga
7. Vem vill du prata med?- Emma, ska ringa henne så fort listan är klar -.-
8. Vem sov du senast med?- axel
9. Vem såg dig full senast?- jadu var nog rätt många det
10. Vem vet allt om dig?- är inte säker på om någon vet exakt allt faktiskt, men det finns några som vet väldigt mycket
11. Vem hatar du mest?- hata är ett starkt ord, så ingen
12. Vem kramade du senast? - min syster tror jag
13. Vem kan berätta allt för dig? - jadu, den som känner för det kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SVINKUL FULL FÖRESSTEN DUDE!



haha, jo men nog ska jag fixa det, lite övertalning, strejk och gud vet vad, nog är han med på det alltid :D jaha, tack! jajjemän, det ser då inte bättre ut!

2009-06-07 @ 00:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0