Sommarlov = förvirring

Skrivet den: 2009-06-17, Klockan: 19:07:12,
MY COMPUTER IS WORKING!
Tjoho! Tur att man är teknisk säger jag bara. Datan fick alltså nyss nå fnatt, kunde inte starta och fick upp massa skumma meddelanden, på engelska dessutom, det var inte kul! Men som sagt, jag fixade det!


Idag har jag och Axel kollat runt lite på stan. Måste ju som sagt ha en ny telefon.
Har kikat på bland annat den här telefonen, men får se om det blir den, eller någon sony ericsson. Beror mycket på kostnaden. Kommer att få 1500 kr för betygen, som ska användas till det, men ska försöka få pappa att lägga ut lite pengar också.
Äh, vi får se hur det blir sen.
Kan hur som helst inte ha telefonen som jag har nu så mycket längre till, i de skicket den är i.......


Jag har även lyckats skapa kaos nere på el-giganten, men det är en annan historia det, och så har vi fikat på safari, jag och Axel. Där Felix och Philip även kom förbi. :)


Och det är väl ungefär vad som hänt idag.
Nu ska jag nog hoppa i duschen en snabbis, sen blir det umgås med Michelle och Sofie. Det var ett tag sen sist  :)

Förresten. Det är onsdag idag.
Skumt. Har en väldigt stark känsla av att det är helg...antagligen för att det är lov, och jag inte har jobb eller så just nu, men tänkt. Det är nästan knasigt hur fort jag släpper allt det där med att hålla koll på dagarna och så.
Har verkligen ingen koll längre. Men, det är nog inte det viktigaste ändå. Nu ska jag kila, take care !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar den? jag vill också ha!! :D

Min mobil tjorvar nå extremt!

Det är förrästen på tiden att du får en ny

mobil!! :O <3

2009-06-17 @ 22:22:46
Postat av: Elisabeth!

Det var från mig förresten :S

2009-06-17 @ 22:23:47
URL: http://vampire.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0