På ett sätt sista dagen

Skrivet den: 2009-06-04, Klockan: 16:47:38,
Kan ni tänka er, idag var sista riktiga skoldagen för vår del. (lediga imorgon, bara massa annat skojj hela nästa vecka). Helt sjukt känns det.
Egentligen kan man väl inte säga att vi hade en riktig skoldag idag heller. Mesta delen av dagen har bestått av att sitta i rasthellen, eller av fika. Så glad blev jag när vi fick fika på spanskan! 3 olika glass sorter, kex och mums vad gott det var!
Men efter det så sprack det.
Våran lärare sa någonting i stil med "Jag är så glad att jag har fått lära känna er", och då började allt känns så verkligt, det med att Sofie ska flytta osv.Då gick det verkligen inte att hålla tillbaka tårarna längre. Usch vill inte ens veta hur hemsk avslutningen kommer bli, om det blev såhär bara nu!


Nämnde ju innan att vi är lediga imorgon. Det är inte helt sant. Eller jo, det är det ju, men vi har frivilligt valt att komma till skolan någon timme på grund av slutshowen. Men först vid 11, så det blir chill!
Måste ändå till skolan och lämna in min spanska bok....som för övrigt är borta! Vet inte hur det gick till, men hitta den måste jag, annars är det bara att betala. Surt.
Sedan måste jag damsuga bilen också. Eftesom jag är i stort behov av pengar, och har hela 152 kr, så är det arbete som gäller nu!

Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0