Måndag !

Skrivet den: 2009-06-15, Klockan: 17:56:26,
Jag har  ont i min rygg ....

Vet inte om det (delvis) beror på att jag inte alls hållit igång med träningen så bra i det sista...har hur som helst mina misstankar om det. men som sagt, idag  ska jag träna.
Så nu får det banne mig ta och bli bra!


Min man är just nu och tränar...igen.  Det är nästan blä hur flitig han är, med tanke på att jag själv bara ligger i mitt rum och väntar på att maten ska sjunka. Men som sagt,, ikväll ;)

Är rätt trött just nu också. Helt sjukt egentligen, eftersom att jag sovit klockan runt....igen.
Har gjort det 3 nätter i rad nu, och jag som bara brukar kunna göra det när jag är sjuk?! Jag tror på att det är alla spänningar som släppt och så, nu.
Inga läxor, inga tider att passa osv osv.
Skönt är det iallafall.


Slänger in en låt också.
Red Hot Chili Peppers, länge sen jag lyssnade på dem...har en känsla av att det kan ha varit då, nere på Gk, senaste gången? Och det var ett bra tag sen.

Kommentarer
Postat av: Rebeccaaa

sv: haha, säkert när det har varit så mycket nu senaste dagarna :> eller vad tror du ? :D

2009-06-15 @ 18:18:08
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: Sanne

Huru, vi måste verkligen ta oss i kragen och visa väggen våra kunskaper som kanske finns kvar där nånstans! :P för det är jättelänge sen sist!

2009-06-15 @ 20:16:55
URL: http://kasanne.blogg.se/
Postat av: Sanne

Ja, vi kan helt klart!:D haha

2009-06-15 @ 20:54:34
URL: http://kasanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0