Matilda är happyface idag!

Skrivet den: 2009-06-23, Klockan: 10:37:02,
Idag blir det ingen frukost - än.
Jo, klart jag ska äta frukost, men fört blir det en liten träningstur med Elisabeth (nu bestämmer jag själv vad jag ska säga så du inte blir ihopblandad,haha).
Axel har stuckit iväg till jobbet, och ni anar inte hur skönt det var att lägga sig i sängen en timme till nu efter att han gått!

Vädret är på topp, ja nästan helt sjukt fint faktiskt! Nu ska jag ta och ringa min träningskompis! Jag känner som på mig att hon inte är vaken än?



ungefär så mycket sol är det just nu, och så mycket moln också för den delen - inga alls alltså! Gissa om jag är happyface eller? :D




Idag kan bara bli en bra dag! Nu ska jag byta om och så, pusspuss  / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0