Några ensamma dagar

Skrivet den: 2009-06-02, Klockan: 16:07:47,
Idag åkte Axel ner till SRF, förstå vilket jäkla mörker. Okej, är faktiskt inte så grymt många dagar, men just nu känns det som om det är en evighet tills han kommer tillbaka !

Känndes lite dystert i skolan att säga hejdå (låter fjantigt, jag vet. Men ingenting är ju utan orsaker heller). Hur som helst blev det ett litet detektivsamtal med Johan senare, som fick mig på grymt, ja verkligen ett toppen, humör !

Plötsligt har allt handlat om festivaler känns det som. Axel som åker till srf, en artickel jag läste nyss om In Flames, och Emma som har en bild från festivalen som header på bloggen. Det har hur som helst fått mig att längta ännu mer till KF!
Hoppas bara på att allt inte blir ett fiasko (pga artist utbudet osv). Nä, nog kommer man ha kul iallafall!  Nu måste jag börja skriva på energi arbetet. Kan inte skylla på att min bok är borta eller liknande nu längre. Dessutom ska den ju in imorgon.....  puss puss ! / Matilda

Kommentarer
Postat av: rebeccaaaa

Det är faktiskt synd om oss Matilda! RIKTIGT jävla synd! :P Vi får tröstäta hur mycket vi vill!

2009-06-03 @ 20:07:32
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: Rebecca Lundh

hehe.. ja men vad tror du jag och erika pysslade med när vi satt utanför kupolen? GOOODISSS TJALALA!

2009-06-03 @ 23:01:18
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0