Måndagen...den allra sista.

Skrivet den: 2009-06-08, Klockan: 19:29:24,
Heeeey!
Sitter här med grundenten kläderna på igen, (var tvungen att testa hur det såg ut men rätt bh osv). Tänk hörrni, imorgon är grundenten! Haha, det lär nog bli roligt ändå!
Men, nu märks det verkligen att man är inne på sista veckan också....vilket faktiskt ger mig väldigt blandade känslor....
Har hur som helst också inhandlat en hel del annat till grundenten, och så, man när jag kommer hem upptäcker jag att jag måste ner till stan imorgon igen! Tusan också, kommer bli riktigt stressigt, när vare vi skulle äta middag egentligen ?

Nånå.
Idag har vi iallafall varit i gruvan. Shit, spännande upplevelse. Där har ingen varit förut heller -.-
Sen var det lunch på laguna för vår del, inte illa! Det blev lite övning inför slutshowen också. Hoppas verkligen den kommer fungera!! Jag håller alla mina tummar, och det får banne mig ni också göra!


Nu; dags att ringa Sanne! Tjoho! ooooch, bara för att det är just sanne, så ska jag lägga in dehär låtarna. Dom får mig att tänka på henne...eller nått. haha. Puss hare bra !




Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: jag har kirrat, jag har kirrat! joel är på fredag (Y)

2009-06-08 @ 19:44:50
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0