World...hold on

Skrivet den: 2009-06-16, Klockan: 10:29:22,
Förresten, positivt med att vara vaken nu : jag får vara för mig själv, och det är alltid bra (nu menar jag bara utan min familj). Lyssna på vilken musik jag vill, högt, killa den film jag vill osv osv osv.
Ja, ni ser ju, det är inte så illa ändå!


Lyssnar just nu på Bob Sinclair. Tyvärr verkar de flesta av hans låtar vara "inaktiverade på begäran". Kan alltså inte lägga in videorna här, så det får bli en lite sämre version, utan video. Men ni kan ju alltid ta er en till här, eller något annars.
Man blir glad av den här musiken, eller är det kanske bara jag?


love generation


world hold on

Kommentarer
Postat av: acceber

HUR FAN TAR MAN BORT VIDEOKLIPPET OCH BARA FÅR LJUDET KVAR? HUR, HUR?! JAG BLIR GÄÄÄLEN!

2009-06-16 @ 17:52:36
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0