Brev & tröstätning ?

Skrivet den: 2009-06-03, Klockan: 23:33:42,
Åh, brev! Jag har just öppnat ett blev jag fick från Emma sötnos <3 Gud vad kul det kändes att få ett riktigt hederligt brev för ovanlighetens
skull! Fick även med lite dikter osv. Riktig glädje höjare !
Men känns sammtidigt inte jättekul med tanke på allt som händer nu. Du vet att jag alltid finns här för dig, underbara, underbara<3

Nu ska jag nog ta och värma mig en mugg oboy, för som Rebecca nyss sa till mig; När pojkvännen är borta, får man tröstäta hur mycket man vill! Hahah, fint, det ska jag ta vara på!


Jag har små funderingar på att gå och springa på morgonen imorgon. Tänker nu att vädret får bestämma hur det blir med den saken. Så länge det inte regnar (eller snöar, vi pratar ju om Kiruna...), säger jag bara !

Har ju sovmorgon imorn och allt, inte illa!
Puss&godnatt !

Kommentarer
Postat av: rebeccaaaaaa

ja men det är ju faktiskt så dude!

2009-06-04 @ 10:52:17
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0