Twilight nörd som man är ♥

Skrivet den: 2009-06-01, Klockan: 23:37:43,

♥ ♥ ♥



Åh jag bara älskar detta!

Den oficiella New Moon trailern. Kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar tills den kommer ut!
Jag har nog näst intill varit ett Twillight fan sen boken släpptes i USA (det var då jag fick boken, alltså), helt sjukt vad jag gillar böckerna!

Det bara sprätter i fingrarna om allt vad jag hade kunnat skriva om Twillight ♥, men ska nog ändå ta och avrunda någonstans här. Blev bara så lycklig att jag var tvungen att skriva av mig lite grann.

All kärlek till Twilight ! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

sjukt bra film ;D och robert pattinson är grymt snygg ;)

2009-06-05 @ 18:53:21
URL: http://chiicka.blogg.se/
Postat av: klara

twilight är det bästa som finns! och sen att robert pattinson och taylor lautner är ungefär jordens snyggaste människor försämrar ju inte det hela!

2009-06-07 @ 11:14:58
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0