Träning och jordgubbar !

Skrivet den: 2009-06-15, Klockan: 20:58:03,
Kom just hem från sportsclub.
Blev core och sen gym efter det, en inte allt för hård start alltså. Haha. Känner nu hur mycket jag längtar tills jag ska tillbaka dit, jag vill köra pump! Jätte mycket vill jag det!
Sanne? Träna med mig, nu väldigt snart !

Nu ska jag fylla magen med jordgubbar, fixa mig lite, och sen ska jag hitta på nått med Sofie. Har super mycket energi nu känner jag, härligt!
puuuuuuuuuuuuss cya!



Känns det väldigt mycket att jag låssas som om det är sommar nu? För det är det verkligen inte. Tyvärr. Såg att det kanske skulle bli 3 grader imorn. 3 ?!
I hope it's a joke... Gissa om jag ska fortsätta på min sovar stil imorn eller? Dra täcket över huvet låter som en finfin idé om ni frågar mig!
Nej, inga mer kommertarer över vädret, det är ju lov iallafall ....


Hejdå igen!



update; en annan källa säger 7 grader...jag anser det vara en trovärdigare källa, och jag håller tummarna för det. För 4 grader räknas visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0