Tjaaalaaa, hoho, padaaaa!

Skrivet den: 2009-06-09, Klockan: 23:56:33,
Grundenten är avklarad, och ååååh vad kul det var !
Lita stolt måste man ju också vara, eftersom jag och Axel faktiskt lyckades komma trea i buggtävlingen! Tralaa :) En bio biljett vann vi också.
Resultatet är skavsår och otroligt ont i fötterna, men det var det verkligen värt!



Det var så himla roligt att se alla så finklädda också, och det är så sjukt att vi har så lite tid kvar tillsammans. Är lite svårt att fatta.



Nu ska jag ta och gnugga bort mina fransar, för det går! Sedan blir det sängen på momangen. Lär nog somna rätt fort även om jag inte har nån sovkompis, för känner redan nu hur trött jag är.

Imorgon är det musikshow, och slutshow på schemat. Känner mig väldigt pepp på det för tillfället faktiskt, ja känner mig pepp på allting just nu tror jag! (okej, lite mindre pepp på musiken, för jag har inte ens ett litet hum om formen på låtarna...men dåligt känns det ändå inte)
Kommer nog vara galet nervös imorgon, men jag tror att det bara är bra att vara lite nervös ibland faktiskt. Vi hörs imorgon, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: haha,. men nu tvekar ju joel den skiten :P annars kör vi, visst ? :D

2009-06-10 @ 17:38:52
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: I.j

Grattis till 3:dje platesen :D hehe.

Missade er slutshow :( guu va surig jag blev på mina lärare som inte släppte iväg oss i tid så jag skulle hinna och se den. Blä!

2009-06-11 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0