Thåström - fanfanfan

Skrivet den: 2009-06-04, Klockan: 22:40:12,
Thåström? Visst har jag hört om människan, men sen tar det slut. Inte hört en låt eller så. Så bästämde mig för att lyssna lite på spotify, eftersom han faktistk kommer besöka Kiruna Festivalen i sommar.

Valde en låt med hög popularitet, och den här blev det:



Rätt speciell röst har han iallafall. Hade ärligt talat inte förväntat mig att det skulle låta såhär (i musikväg menar jag nu).

Haha, det är lite kul. Mitt i allt kommer Karolina af Ugglas röst fram, och hon pratar om kvinnokampen(?). Hennes röst påminner mig sjukt mycket om mucklorna i pettson spelet jag nötte när jag var liten.

Ny ska jag lyssna vidare, take care gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0