Såhär bra känns det nu....

Skrivet den: 2009-06-13, Klockan: 01:11:17,


Här alltså; den klassiska sjukling bilden, som tycks pryda var och varannan blogg när bloggägarens immunförsvar svikit eller så. Nu är det min tur att slänga upp bilden, för vetni? Att springa ut på vakan i troligtvis feber är inte en sån smart idé.
Har ont i halsen och huvet, näsan rinner, och bara usch...
Är galet trött också, eftersom jag inte hann sova idag, men jag överlever. Ska försöka ta mig i säng innan 2 hade jag tänkt. Kan inte förvänta mig tidigare, för jag fryser så det är helt sinnes.
Så kallt var det ute idag.... bläää

Jag vill verkligen inte sova själv (okej, när vill jag det egentligen?) Men jag känenr nästan på mig att det kommer bli extra jobbigt inatt.
Hoppas att ni hare bättre än mig just nu iallafall, godnatt, take care, puss och allt!

  /  Matilda  -

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: men hur ska jag höra av mig? :D jag har ju inte ditt nummer!!

2009-06-13 @ 17:49:34
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: men hur ska jag höra av mig? :D jag har ju inte ditt nummer!!

2009-06-13 @ 17:49:35
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/
Postat av: I.j

krya på dig.

2009-06-13 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0