Redan första juni !

Skrivet den: 2009-06-01, Klockan: 15:14:40,
Idag har jag ingenting att tillföra bloggen egentligen...
Ska försöka mig på att jobba lite med no energi arbetet som ska in på onsdag. Skulle vara grymt skönt om man hann klart med den idag, men antar att det bara är önsketäknande ifrån min sida.

Ska sluta prata skola nu, och läsa lite bloggar. Ska kolla om vi inte råkar ha nå juice kvar också (Tropicana Summer Berry, suuuper god!), tänker mig att det blir lättare att plugga med lite vitaminer i sig.

Förresten är det ju första juni idag. Blev faktiskt chockad när jag kom på det.
I maj, visst, då kan jag acceptera att det blir lite bakslag i vädret, man är ju van, men juni, nej då får det banne mig räcka med dåligt väder !!
Så nu ska jag hålla alla mina tummar på att sommaren är här för att stanna !


Bild på juicen, för att jag inte har nå egna vettiga bilder att lägga upp, kort och gott.


/  Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0