National dagen idag, jorå.

Skrivet den: 2009-06-06, Klockan: 22:02:55,
Ska man egentligen fira sånt, och hur i så fall?
Eller, ärligt så bryr jag mig inte särskillt mycket. Hur som helst räknar jag idag som en annan dag, eftersom det är precis 3 månader sen jag och Axel blev tillsammans <3
Hur vackert har jag firat det då? Jo, ensam i varje fall. Dö srf...dö! Men grymt effektiv har jag varit åtminstone.
Jag har städat mitt rum.
Och nu snackar vi inte lite, utan verkligen grundligt. Jag tror verkligen inte jag hade kunnat hitta ett damkorn här inne nu, även om jag hade velat, och då förstår ni storleken på min städning. Allting skiner och luktar super gott just nu.

Mitt rum var verkligen hej kom och hjälp mig innan. Och bara för att jag har så extremt lite att göra så ska ni ska få se nån sån här "före och efter" bild. Grymt kul I know.
Men ha nu iallafall i tankarna att jag inte vågade fota det värsta.... haha




Förutom allt detta...synliga (?) städande så har jag rensat garderoben, rensat i alla lådor osv.osv...
Jag är faktiskt inte bara lite stolt över mig själv just nu :)


Ska försöka somna lite tidigare ikväll också hade jag tänkt (vilket inte lär vara så svårt, om jag bara somnar inom de 7 närmaste timmarna.)
Imorgon kommer dessutom världensbästa hem, gud vad jag längtar !<3

Nu ska jag ta mig upp på övervåningen och kolla om fotbollen slutat än. Har inte följt matchen alls, men kan ju vara kul att se hur det gick iallafall.

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0