Jag + barnfilm?

Skrivet den: 2009-06-18, Klockan: 17:13:49,
Det blir sällan några egna bilder här på bloggen. Jag som verkligen hade tänkt att det skulle börja bli det.
Nåja, ska ladda kameran, och efter helgen kanske det blir nått, eftersom midsommar ska fidras i Ainatti, i farmor och farfars stuga.
Åker mest troligt imorgon, och sen blir det 3 dagar utan el....
Det som är mest skrämmande är att jag oroar mig lite över hur det kommer fungera. Nä, vetni det är nog bara bra att bo så ett tag, för det här låter ju nästan fånigt!

Nu ska jag städa hallen, bye!


/ Matilda ,





Vad är det med mig och barnfilmer ? Jag vet inte, men den här ska jag iallafall gå och kolla på! För det är nästan sjukligt hur söta dom här djuren är!

Kommentarer
Postat av: I.j

svar: Jaa, alltså jag lovar :O den är värd att se, hade kunnat se den 100 ggr om :O;p



Hehe, men barnfilmer är ju (oftast) braiga xp

2009-06-18 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0