I write sins not tragedies

Skrivet den: 2009-06-04, Klockan: 08:26:05,
Godmorgon!

Kom nyss ur duschen. Just nu fryser jag nått sjukt, så var tvungen att lägga mig under täcket ett tag till, så jag tänkte att jag kan lika gärna starta datan också.
Imorse ringde farmor och frågade hur det går med småsyskonen? Whaaaaaat? Men jag blev då informerad om att ingen av mina föräldrar var hemma. Jag undrar nu; Är det bara jag som inte lyssnar, eller säger de faktiskt att de ska iväg?!

Känns som jag inte hunnit sova så jätte mycket inatt heller. Det har varit studenter som sjungit så vackert utanför mitt fönster, så man kunde tro de var min personliga kör eller någonting. Känndes iallafall som de var där i evigheter. Och det var inte så fint heller!
Dessutom har jag fått några fina samtal nerifrån SRF. Hahah. Till nästa gång måste jag ta reda på om man kan spela in samtal! Heheee.

Nejni, nu måste jag nog fixa iordning mig, skola om ungefär en halvtimme !
Slänger bara in en några år gammal låt, som just nu ekar i mitt huvud. Guuuud vda länge sen jag hörde den faktiskt!
Man får verkligen sån dära tillbaka känsla av att lyssna på den! : )



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

varför kan du inte ringa? :O ja, jo jag håller med .. alla ba: vars har du joel? ... berlinJÄVEL!

2009-06-04 @ 10:14:45
URL: http://rebeccaloaendh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0