Det är morgon...och jag är uppe?!?

Skrivet den: 2009-06-16, Klockan: 10:01:43,
Varför känns det som om jag är den enda vaken?
Jooo, kanske därför att det är just så. (Förutom alla ni som jobbar, eller möjligtvis är galna :) )

Det är inte heller så att jag vaknat nyss, nej.
Jag har varit uppe sen innan 8 idag. Hann alltså sova mindre än 5 timmar inatt, så mina planer om att sova hela dagen osv sket sig totalt. Så kan det gå.

Orsaken till att jag steg upp så tidigt var att jag skulle till läkaren och kolla upp min fot.
Hade hoppats på att jag nu skulle veta vad som var felet - men nej.
Bland det första jag skulle göra var att lägga mig på en...säng (?) medans han skulle dra i mina ben och vad han nu gjorde. Men vem ser inte felet redan där?
Jag var aningen, aaaaningen för trött för att lyssna vad han sa. Hey, ni anar inte hur bra det passade att bara ligga där och blunda medans han pratade på om......någonting ?

Men det är sånt som händer. Jag får förhöra min mor när hon kommer hem, om vad som hände, eftersom hon faktiskt var med.
Nu ska jag ta och hänga undan mina kläder, så det ser lite städat ut i mitt rum. Sen blir det...film kanske ? Ska iallafall försöka slita mig härifrån!


/    Matilda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0